Seuraa myös sanomalehdistä yhdistysten toimintapalstoja!

UUSI kerhohuone sijaitsee osoitteessa Korsholmanpuistikko 44.

Hyvä jäsen! Ilmoita mielellään sähköpostiosoitteesi yhdistyksellemme! Lähetä osoitteeseen; vaasanseudun.keliakiayhdistys@gmail.com

Tapahtumakalenteri

KEVÄTKOKOUS 9.4.2018 KLO18.00 VSY:N TILOISSA

Tervetuloa !

LAUTASELLA MESSUT 27.4.-28.4 HELSINGISSÄ MESSUKESKUKSESSA

Huhtikuussa matkaamme Helsinkiin Lautasella-messuille.  Matkaamme bussilla ja hinta sisältää yöpymisen 2hh huoneessa ja lipun messuille sekä matkan. Yhdistyksen jäsenen omavastuu messu-retkestä on 50€, ei jäseneltä 70 €. lmoittautuminen Anja Kangasniemelle (040 7028270)viestillä/ soitolla/ anja.kangasniemi@suomi24.fi, viimeistään tiistaina 17.4.2018.

Bussi lähtee Ristinummen Teboililta klo. 05.45 Vaasan kasarmintorille ja sieltä jatkamme klo. 06.00 Laihian kautta Helsinkiin. Yksi pysähdys (ainakin) matkalla on TEI-tuvalla, jossa nautitaan aamiaista.

Tervetuloa mukaan!!

ULKOILUILTA 7.5.18 KLO 18-20

liikuntasuunnittelija Tatjana Asplundin johdolla. Kokoontuminen Vaasan Uimahallin edessä klo 18. Kävelysauvat mukaan, jos mahdollista. Yhdistys tarjoaa kahvit. (sadesäällä olemme sisällä)

26.5.18 Porin seudun keliakiayhdistys vierailu

Kts. ohjelma: pori.keliakiayhdistys.fi. Osanottomaksu 15€ Sitova ilmoittautuminen viimeistään 15.5. Pekka 05067871 tai pekka.sedig@salnet.fi Osanottomaksu 15€ maksettava yhdistyksemme tilille FI74 5210 0820 0007 06. Kimppakyyti järjestetään.

4-KOPLAN TAPAAMINEN KAUHAVALLA LA 9.6.18

Yhdistys tarjoaa kuljetuksen, joka lähtee Vaasan Kasarmintorilta klo 8. Ruokailun hinta 20€, joka omakustanteinen. Kts. ohjelma : harma.keliakiayhdistys.fi. Ohjelmaa myös lapsille. ilm. viimeistään 25.5. Anjalle 040 7028270 anja.kangasniemi@suomi24.fi