Valokuvia

Vaasanseudun keliakiayhdistys

vietti su 14.02.2021 klo 13.00-16.00 yhteistä ystävänpäivää ja laskiaissunnuntaita yhdistettynä jäsentapaamisena Pilvilammella Närvänmutkan grillikodalla, Pilvilammen rannalla.

Aurinko paistoi koko päivän pilvettömältä taivaalta ja pikkupakkasta oli sopivasti.

Yhdistyksemme pj. Anja Kangasniemi ja aviosiippansa Simo olivat leiponeet ja taikoneet suussa sulavat laskiaispullat vadelmahilloineen ja kermavaahtoineen. Grillimestareina makkaroiden paistoissa toimivat varapj. Seppo Korpi ja Sirkku Mäntymetsä. Tilaisuuden yhteyshenkilönä ja juomamestarina toimi Marja-Liisa Kleimola aviosiippansa kanssa.

Tilaisuus onnistui 100 %:sti kaikki rajoitukset huomioiden.

Tilaisuuden nuorin osallistuja Elias saapui grillikodalle äitinsä kanssa hiihtäen. Grillille saapuivat myös ex. puheenjohtaja vaimoineen, ex. hallituksen jäsenet Ape ja Birthe sekä yhdistyksemme aktiivijäsen Kaarina.

Tapaamisessa annettiin vertaistukea, hyviä leivontavinkkejä gluteenittomista jauhoista ja jaoimme tietoa G-elämästä myös muille grillikodalle saapuneille.

Tilaisuus oli ikimuistoinen, voimaannuttava ja lievitti tapaamisnälkää näinä eriskummallisina aikoina.

Laulun sanoin: ” Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa”

Tuleekohan tästä uusi traditio yhdistykseemme ?? pohtii tekstin laatinut keliakia yhdistyksemme sihteeri Liisa Mäkinen.